Míg az Office 2007 a várakozásoknál jobban startolt az Egyesült Államokban, a vele egy időben kiadott Windows Vista dobozos változata nem hozta lázba a vásárlókat.
Az NPD piackutató felmérése szerint az új operációs rendszerből 59 százalékkal kevesebb fogyott a premier utáni első héten, mint az előd Windows XP-ből. Ha az eladásokból származó bevételt nézzük, a visszaesés mértéke alacsonyabb, 32 százalék. Ez annak köszönhető, hogy viszonylag magas, 30 százalék a legteljesebb és egyben legdrágább Ultimate változat részesedése a vásárlásokból, ami 65 százalékkal emelte a termékcsalád átlagárát az XP-hez képest. (it.news.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.