A lap szerdai számában - amelyben arra keres választ, szükség van-e egyáltalán a Malévre - azt írja: az érintettek vélhetően közösen lobbiznak a légitársaság érdekében, ám a szóvivő ilyen összehangolt tevékenységről nem tud.
A Budapest Airport tanulmányban vizsgálta, mivel járhat egy-egy nemzeti légitársaság összeomlása. E szerint a Swissair és a Sabena megszűnése után három-négy évig is eltartott, amíg a zürichi, illetve a brüsszeli reptér légi forgalma helyreállt.
Bár a Malév célállomásainak 80 százaléka más légitársaságok menetrendjében is szerepel, nincs olyan szabad kapacitás Európában, amellyel a magyar cég járatait azonnal pótolni lehetne - tette hozzá Hardy.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.