A közösségi hálózatok már mindennapjaink szerves részévé váltak. Elég csak az iWiW több mint négymillió regisztrált tagjára gondolni (amelyből 1,2 millióan aktívan használják is az oldalt), vagy a Facebook elképesztő tempójú növekedését figyelni: a 2004-ben indult site mára 350 millió felhasználóval a világ 3. legnépesebb országa lenne. Magyarországon is már több mint 750 ezren regisztráltak, és népszerűsége töretlen.
A legtöbb időt az ausztrálok töltik a közösségi oldalakon: napi több mint hét órán kersztül "bökdösik" virtuálisan ismerőseiket vagy csiripelnek a Twitteren. Ez kétszer annyi idő, mint amennyit például a japánok töltenek ilyesmivel.
Bár a látogatószámok impozánsak, a Facebook és a Twitter is keresi a modellt, hogyan lehetne ebből komoly bevételt, profitot termelni - írja a The Economist.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.