A BMW csoport februárban 91 758 autót értékesített, ez 14 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest. A BMW márka ezen belül 78 248 autót adott el, 13 százalékos növekedést követően. Az előző hónapban ezen kívül 16 százalékkal több Mini kelt el, míg Rolls Royce-ból változatlanul 67 darab talált gazdára februárban - jelenti az AP.
A BMW közlése szerint egyértelmű javulást lát a piacon, az első két hónapban a konszern 15 százalékkal több gépkocsit értékesített, az előző hónapban a növekedést egyértelműen Ázsia vezette. Kínában például 97 százalékkal több BMW-t adtak el, miközben a németországi értékesítés 7 százalékkal javult.
A BMW március 20-án jelentkezik az új 5-ös szériával, amelytől további növekedést vár (ez a típus teszi ki a márka eladásainak mintegy 20 százalékát). A következő években duplájára emelik a Mini márka modelljeinek számát, a négyajtós Countryman, az eddigi legnagyobb Mini a Genfi Autószalonon mutatkozott be és szeptembertől kezdik meg a forgalmazását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.