Mától megindítja saját gyártású műsorait a Magyar Telekom a néhány hónapja elindított tévécsatornáin, a Life Networkön és az Ozone Networkön – jelentették be a távközlési csoport legutóbbi tájékoztatóján. Elsőként az utóbbin jelennek meg az időjárással kapcsolatos programok, de lapunk kérdésére Koltai Péter, a tévécsatornákért felelős leánycég, az Origo csatornaigazgatója jelezte, már vizsgálják más típusú műsorok gyártásának a lehetőségét is. Idesorolta a realityműsorokat, a nézők később betekintést nyerhetnek egyebek mellett egy ház építésének a kulisszatitkaiba. A két tematikus csatorna közül az Ozone Network az időjárás, a klímaváltozás, a természet és az ember mindennapi kapcsolata, a Life Network pedig az egészség, az egészséges életmód köré szerveződik.
A tematikus csatornák a tévén kívül az internetes és a mobilplatformokon is elérhetők. Pataki Róbert, a Magyar Telekom stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese ennek kapcsán elmondta: „A multiplatform alapú csatornák tavaly őszi bevezetésével a televíziószolgáltatás a cég három képernyős stratégiájának legdinamikusabb elemévé vált. A tv-csatornák abban is segítenek nekünk, hogy minél többféle ajánlattal el tudjuk érni az ügyfeleket mindhárom képernyőn keresztül. A csatornákkal kapcsolatos elvárásaink egyelőre nem pénzbeliek, a nézettség növelését kell elérniük.”
Az Ozone Network jelenleg közel egymillió háztartásban mintegy 2,5 millió néző számára hozzáférhető. Az időjárással kapcsolatos műsorhoz 50 mérőállomásról érkeznek az adatok. A hőmérsékleti információkat szél- és hőtérképek, zajszennyezettségi adatok, hójelentések és vízhőmérsékleti értékek egészítik ki. Az iPhone és a webes felhasználók folyamatosan követhetik az ország különböző pontjain elhelyezett 25 webkamera által közvetített élő képeket.
Az AGB adatai szerint az Ozone Network a nézettebb és nem a Life Network, ebben az évben a Magyar Telekom célja az, hogy valamelyik csatorna bekerüljön az AGB mérései szerint készült lista öt legjobbja közé. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.