A válság hatására tizennégy év után először csökkent az értékesített gépkocsik száma, a Volkswagen csoport luxus márkája 39 százalékos profitcsökkenésről számolt be.
A nettó eredmény az egy évvel korábbi 2,21 milliárd euróról 1,35 milliárd euróra csökkent. A forgalom 13 százalékkal, 29,8 milliárd euróra mérséklődött – jelenti a cég közlése nyomán a Bloomberg.
Az Audi célja, hogy 2015-re megfossza elsőségétől a BMW-t, ezért idén 5,3 százalékkal, 1 millióra emeli a legyártott gépkocsik számát a 2009-es 5,4 százalékos csökkenést követően. A következő öt évben öt évben nyolc új modellt mutat be az ingolstadti cég és 2012-ig 7,4 milliárd eurót fordít autófejlesztésre és a telephelyek bővítésére.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.