A hivatal megállapítása szerint a cég a 2008. szeptember 1-je és 2009. március 16-a között tartott egyes akciói során tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott.
Kiderült: a meghirdetett termékek az akció kezdetén nem voltak kaphatók, más termékek pedig nem a reklámokban szereplő tulajdonságokkal rendelkeztek.
A GVH kifogásolja, hogy a rendelkezésére álló iratok és bizonyítékok szerint a Tesco reklámújságjaiban megjelent tájékoztatásaiban – egyebek mellett – azt az üzenetet közvetítette a fogyasztók felé, hogy az azokban szereplő termékek megvásárolhatók lesznek a hirdetésekkel érintett áruházaiban, a hirdetésekben szereplő feltételekkel, tulajdonságokkal.
A hivatal szerint a vizsgálat során a Tesco elismerte, hogy egyes termékek (Flóra margarin, Kinder tejszelet, „tanuló kutyus” és „Az én titkos naplóm” játékok) egyes áruházakban nem álltak rendelkezésre, nem voltak elvihetők az akciós időszak első napjaiban. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.