Az utóbbi hónapokban nagyon dinamikusan nőtt a Magyar Telekom műholdas tévészolgáltatására, a T-Home Sat TV-re előfizetők száma, a távközlési társaság legutóbbi jelentése szerint az ügyfélszám elérte a kétszázezret. A háromképernyős stratégiát hirdető vállalatcsoport ezenkívül internetalapú (IPTV) tévészolgáltatást is nyújt, az erre előfizetők száma már meghaladja a nyolcvanezret. A legrégebbi kábeltévés csomagok iránt is élénk a kereslet – derül ki a közleményből.
A kedvező folyamatok a T-Home márka országos televíziós piaci részesedésében is éreztetik hatásukat, a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) kimutatása szerint a társaság részesedése 2009. júniusban 18,2 százalék volt, ugyanez a mutató 2010. januárra 22,2 százalékra bővült. Az ügyfelek több mint egyharmada új előfizetőként választja a T-Home televíziós szolgáltatásait.
Az NHH szerint a mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziószolgáltatás. A fennmaradó nyolcszázezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek. A digitális előfizetéseken belül az év elején 389 ezerről 404 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma, ugyanakkor 752 ezerről 744 ezerre csökkent a műholdas szolgáltatást igénybe vevők száma. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.