A BMW 324 millió eurós nettó profitról számolt be az első negyedévben, míg 2009 első három hónapjában a német cég még 152 millió eurós veszteséggel zárt.
A német luxusautó-gyár 8 százalékkal, 12,4 milliárd euróra emelte értékesítési forgalmát. A vállalat elnöke, Norbert Reithofer úgy nyilatkozott: a cég szinte minden piacon visszatért a növekedési pályára – jelenti a Bloomberg.
Az elnök megfogalmazása szerint jelentősen magasabb profitra számítanak az idei évben, a BMW 1,3 millió autót szeretne értékesíteni 2010-ben. Az első negyedévben 14 százalékkal emelte kiszállításainak számát a vállalat.
A cég főként a márciusban bemutatott 5-ös, valamint a 7-es szériára támaszkodva igyekszik megtartani vezető pozícióját a luxusautók piacán. Igyekeznie kell, hiszen a Daimler a tervek szerint az idei évben kétszer akkora sebességgel növekszik majd, mint riválisai, míg a Volkswagen csoport az Audi révén 2015-ig igyekszik megfosztani trónjától a BMW-t.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.