A legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező telekommunikációs vállalat közleményében leszögezte, hogy a válságadó jelentősen csökkenti majd a Magyarországon rendelkezésre álló forrásokat. Ugyanakkor a Magyar Telekom úgy látja, egyelőre korai arról nyilatkozni, hogyan hat az adó a működésre, a befektetésekre, illetve az osztalékra – tudósít a Dow Jones.
A vállalat menedzsmentje a közeljövőben egyeztet arról, mely területeket érinti a forráskivonás. A cég egyúttal közölte, hogy figyelni fogja az Európai Uniónak a válságadóval kapcsolatos reakcióját. A Magyar Telekom hangsúlyozta, hogy megérti a költségvetés nehéz helyzetét és átérzi, hogy a magyar gazdaság állapotának javulása a vállalat érdeke is.
A válságadó közbeszólt ugyan, de a fő irány – a „több képernyős” stratégiára építő üzleti modell – megmarad a Magyar Telekomnál. Király István, a lakossági üzletág új marketing-vezérigazgatóhelyettese szerint kulcskérdés a digitális írástudatlanság felszámolása. Ehhez pedig szükséges, de nem elégséges feltétel az internet-hozzáférés. A szakember a cég jövőjéről beszélt a Világgazdaságnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.