BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elindult a Toshiba call center

A Toshiba elindította telefonos ügyfélszolgálatát, amely Magyarországról helyi tarifával hívható. A call center többek között garanciális ügyintézéssel, technikai segítségnyújtással foglalkozik a japán márka notebookjaival és kiegészítőivel kapcsolatban. Ezzel egy időben a cég bevezeti az ingyenes háztól házig szolgáltatást a termékek javítására, a szervizek Magyarországon működnek. Az ügyfelek a világhálón is követni tudják a teljes javítási folyamatot. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.