BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tartalmak híján még csalódás a 3D-piac

Elektronika. A nagy képernyős háromdimenziós (3D) televíziók a várakozásokkal ellentétben mégsem lettek slágertermékei az idei karácsonynak – derül ki a legnagyobb amerikai elektronikai kiskereskedelmi lánc, a Best Buy jelentéséből. A szakértők ennek okát egyfelől a továbbra is gyenge nyugati gazdasági helyzettel magyarázzák, másfelől azzal, hogy kellő 3D-s tartalom híján inkább egyéb elektronikai eszközöket vásárolnak. Mások szerint még magasak az árak és kényelmetlenek a televíziókkal együtt árult 3D-s szemüvegek. Így az elemzők ez évre legfeljebb négymillió háromdimenziós tévé eladását valószínűsítik, ez a teljes nagy felbontású digitálistévé- (HD TV) piacnak alig a három százaléka.

Jövőre az elemzők bíznak a szemüveg nélkül is használható 3D-s Nintendo játékkonzol megjelenése által generált keresletben. A következő évben várhatóan 3D-képes laptopok, mobiltelefonok is megjelennek a piacon. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.