E-shopping. Még mindig a készpénzes fizetés a legjellemzőbb Magyarországon az online vásárlók körében – állapítja meg a KutatóCentrum legfrissebb jelentése a hazai webkereskedelemről. Ezt a fizetési módot az internetes vevők közel kétharmada választotta tavaly, igaz, már kevesebben, mint az azt megelőző évben. A második helyen az átutalás áll, de az online módon vásárlók egyharmada utánvéttel rendezi a számláját. A webáruházak lehetővé teszik a bankkártyás fizetési módot is, de ezzel a lehetőséggel a vevőknek csupán a 28 százaléka kívánt élni. A bizalomhiány erre a legfőbb magyarázat, az emberek félnek megadni a kártyaszámukat. E téren a férfiak valamivel nyitottabbak, náluk a plasztikkal történő fizetés megelőzi az utánvétet – áll a jelentésben.
Ha a nemzetközi trendeket nézzük, a PayPal az egyik legnépszerűbb online fizetési megoldás. A piackutató szerint Magyarországon is lehet számolni ennek gyors terjedésével. Ehhez azonban az kell, hogy a webáruházak elérhetővé tegyék ezt a fizetési megoldást is a vevőik számára. Az online bankolás sem része még a mindennapjainknak: a gyakori internetezők 46 százaléka szokta pénzügyeit a világhálón is intézni, a legaktívabban a férfiak.VG
Ha valamit ki szeretnénk fizetni a rendszeren keresztül, a PayPal a bankkártyánkról veszi le a pénzt, és juttatja el az eladónak. Ha valahonnan pénzt kapunk a PayPal-számlánkra, akkor az megjelenik az egyenlegünkön, és ezután kérhetjük az átutalást a bankkártyánkra.
Ha valamit ki szeretnénk fizetni a rendszeren keresztül, a PayPal a bankkártyánkról veszi le a pénzt, és juttatja el az eladónak. Ha valahonnan pénzt kapunk a PayPal-számlánkra, akkor az megjelenik az egyenlegünkön, és ezután kérhetjük az átutalást a bankkártyánkra.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.