BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Többen mobilneteznek

Nő az egy ügyfélre jutó magyarországi adatforgalom is

Márciusban 1,394 millióra nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfelek száma az előző havi 1,36 millióról 1,73 millióra emelkedett – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb gyorsjelentéséből.

Az előfizetők élnek a mobilszolgáltatók által nyújtott többnyire átalánydíjas előfizetések adta lehetőséggel, ez azt jelenti, hogy a februári 1,283 millió után márciusban már 1,383 millió gigabyte-nyi adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig az előző hónaphoz képest 1,29 gigabyte-ra nőtt.

A mobilpiac ezen szegmensében is nagy a verseny a piaci szereplők között, a második–harmadik helyen állók között viszont kisebb a különbség, mint a hangpiacon. Ennek alapján márciusban a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a T-Mobile részesedése 49,20 százalékról 48,76-ra, a Vodafone-é 27,35 százalékról 27,11-ra csökkent, míg a Telenoré 23,45 százalékról 24,13-ra emelkedett.

Az összes előfizetőt tekintve pedig a Vodafone piaci részesedése a februári 25,22 százalékról 25,34-ra, míg a Telenoré 26,34 százalékról 26,41-ra nőtt, a T-Mobile-é pedig 48,44 százalékról 48,26-ra csökkent.

Az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 30,54 százalékról 31,80-ra, a T-Mobile-é 42,90 százalékról 44,79-ra nőtt, eközben a Vodafone-é 26,56 százalékról 23,41-ra csökkent. VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.