Információszerzésre vállalatmérettől függetlenül nagy százalékban (95,57 százalék) használják az internetet. A szakmai oldalakat is nagy arányban (90,38 százalék) látogatják, valamint a hivatali ügyintézésnek (78,62 százalék) is jó és hatékony eszköze. A kkv-k vezetőinek valamivel több mint a fele vesz igénybe valamilyen online szolgáltatást. Leggyakrabban az APEH- és banki ügyintézés, a pályázatfigyelés, a hírlevelek, a céginformációs szolgáltatások és a beszerzés esetében. Az építőiparban jóval az átlag alatt (39 százalék), a vendéglátó-ipari, a szállítmányozói és a személyi szolgáltatók aktivitása pedig valamivel az átlag felett van. A vásárlási arány alacsony százalékát (40,49 százalék) valószínűleg az internetes kereskedelem iránti bizalmatlanság okozza, de a kereskedelmi cégeknél kiugróan sokan élnek ezzel a lehetőséggel. Probléma lehet a fizetés biztonsága, az áru minősége, a garanciajogok érvényesítésének bizonytalansága.
Kommunikációra, elektronikus levelezésre igen nagy százalékban (99,3) használják az internetet. A közösségi oldalak látogatottsága viszonylag alacsony (39,93 százalék), ez azt jelzi, hogy nem feltétlenül érdemes ezt a meglehetősen drága lehetőséget igénybe venni a szolgáltatás reklámozására. A saját honlap a nagyobb cégek esetében gyakoribb, ezért kisebb vállalatoknak szolgáltatásként felajánlható. Az online hirdetések egyelőre nem túl gyakoriak a kkv-k körében, ezzel a lehetőséggel főként a vendéglátó-ipari, a szállítmányozási, a személyi és közösségi szolgáltatók élnek.
A legtöbbször említett munkahelyi és privát kezdőoldal a Google, mellette gyakori a Startlap és a Kapu.hu. Gyakran látogatják az adminisztratív ügyintézésre használandó felületeket (bank, APEH, OEP, Magyarorszag.hu, Kozbeszerzes.hu stb.), a levelező programokat, hírportálokat, szakmai oldalakat és a kamarák holnapjait.
A cégvezetők úgy ítélik meg saját vállalkozásaikat, hogy a legtöbb segítségre a jog terén (31,14 százalék) van szükségük. Az értékesítés (21,18 százalék) és marketing (20,21 százalék) területén is viszonylag nagy mértékben küzdenek nehézségekkel. A vállalati stratégiával és pénzügyi tervezéssel a leginkább elégedettek a döntéshozók. Összességében a cégek kevéssé állítják magukról, hogy külső segítségre tartanak igényt.
A honlapon a szakértők rövid videofilmek formájában osztják meg gyakorlati ismereteiket a hazai kis- és középvállalkozók vezetőivel. A portál látogatói kilenc szakterület közül választhatnak: cégvezetés-stratégia, értékesítés, jog és szabályozás, marketing és kommunikáció, pályázatfigyelés, pénzügy-adózás, személy- és munkaügy, üzleti informatika és üzleti kapcsolatépítés. Az oldalról letölthetők még szerződésminták, szabályozások, üzleti segédanyagok, általános jogi állásfoglalások, marketingtervek, valamint munkaügyi szabályozások is, melyek további segítséget nyújtanak az érdeklődőknek.
A honlapon a szakértők rövid videofilmek formájában osztják meg gyakorlati ismereteiket a hazai kis- és középvállalkozók vezetőivel. A portál látogatói kilenc szakterület közül választhatnak: cégvezetés-stratégia, értékesítés, jog és szabályozás, marketing és kommunikáció, pályázatfigyelés, pénzügy-adózás, személy- és munkaügy, üzleti informatika és üzleti kapcsolatépítés. Az oldalról letölthetők még szerződésminták, szabályozások, üzleti segédanyagok, általános jogi állásfoglalások, marketingtervek, valamint munkaügyi szabályozások is, melyek további segítséget nyújtanak az érdeklődőknek.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.