BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Rontja az üzletet a fel nem vett telefon

A privát oktatási intézményekben a beérkező érdeklődő telefonok 39 százalékát, a szállodákban a harmadát, míg az éttermekben az ötödét nem veszi fel senki, így megrendeléseket veszítenek a cégek – közölte a Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatásának eredményét a Medián. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégek türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várni a vonal túlsó végén, szemben az éttermeket hívókkal, náluk csak 8 másodperc az átlagos átfutási idő. MTI-Eco

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.