A világ vezető szállodaipari csoportja, az angliai központú InterContinental Hotels Group (IHG) forgalma 10 százalékkal, 850 millió dollárra nőtt az idei első fél évben. A kiadható szobánkénti árbevétel-növekedése is elérte a 6,7 százalékot a közel-keleti és a japán veszteségek ellenére, főleg a kínai forgalom bővült. A hét (a névadó márka mellett például a Holiday Inn) szállodaláncot, bennük öszszesen több mint 4400 egységet – zömmel franchise-rendszerben – magában foglaló csoport üzemi eredménye 23, nettó nyeresége 27 százalékkal, 269, illetve 171 millió dollárra (rendkívüli tételek nélkül) javult. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.