BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Külpiacokon is terjeszkedik a brands.hu

Tervek Még az idén megjelenik Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven a brands.hu közösségi webáruház. A nagy nemzetközi ruha-, kozmetikai és egyéb divatmárkák termékeit 30–80 százalékos kedvezménnyel, zárt vásárlói klub keretében értékesítő vállalkozás a külföldi terjeszkedéssel a következő két évben további 800 millió forint forgalommal számol.

Weiler Péter, a cég ügyvezető igazgatója elmondta, a webáruháznak 600 ezer klubtagja van, ezt két év alatt egymillióra akarják felfuttatni. Addigra a képviselt világmárkák száma a meghaladja az 500-at (jelenleg 300), az új márkák többsége már nem a ruházati profilt képviseli majd. A társaság, amely a ma már német tulajdonban lévő Habostorta Kft. szolgáltatásaként indult, az idén 700 millió forintos forgalommal számol, ez duplája a tavalyinak, jövőre a magyar piacról egymilliós bevételt remél. (Ebből a társaság tényleges „jutalékos” bevétele ennek nagyjából a harmada.) S. Gy.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.