Amint a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei vállalat ügyvezető igazgatója, Csegei László lapunknak elmondta, az elmúlt 15 évben előbb csupán gépészeti elemeket gyártottak, de aztán egyre több, nagyobb hozzáadott értékű termék gyártásába kezdtek. Így az autógyártásban fontos szerepet játszó szállítósorok és különféle elektromos függőpályák mellett egyebek között vezető nélküli, programvezérlésű automata targoncákat is exportálnak.
Miután újabban már a szoftvereket is Timáron telepítik a robotokba, halaszthatatlanná vált egy – több különféle típusú berendezés és automata szoftvertelepítésére, valamint próbaüzemére alkalmas – csarnok felépítése. A 150 millió forintos beruházással egy hónap múlva végeznek, és akkor már a ma 120 fős vállalat legalább tíz magasan képzett szakemberrel bővíti alkalmazotti állományát.
A cég számára a német anyavállalat, a konvejorspecialista Rofa csoport hozza a megrendelőket és tervezi a berendezéseket. Az exportcélpontok között szerepel a Mercedes dél-amerikai, a BMW egyesült államokbeli gyára, valamint a Volkswagen épülőben lévő indiai és kínai összeszerelő üzeme. A márkák német gyárait is ellátja a szükséges berendezésekkel a Rofa-Művek, amely közvetlenül is szállít a megrendelőnek, amint az a kecskeméti Mercedes-gyár esetében történt.
A vállalat árbevétele tavalyelőtt visszaesett, de az elmúlt évben már 1,7 milliárd forintra nőtt. Amint Csegei László elmondta, ez 5,8 millió eurónak felelt meg, az idén a társaság forgalma eléri a 6 millió eurót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.