Az összes, televízióval rendelkező szervezetnek azonban jelenleg csupán a kétharmada vesz igénybe fizetős televíziós szolgáltatást. A többieknek vagy egyáltalán nincs szükségük ilyenre, vagy pedig megfelelő számukra az ingyenesen elérhető csatornakínálat.
A kutatók a használati körülményeket és az előfizetési motivációkat is vizsgálták. A fizetőstévé-szolgáltatást igénybe vevő vállalatok és intézmények kétötöde egyedül a dolgozók miatt, 26 százalékuk pedig kizárólag az ügyfelek és vásárlók kedvéért vesz igénybe televíziós szolgáltatást; emellett a megkérdezettek mintegy negyedrésze mindkét "közönségnek" kedvezni kíván a tévézés lehetőségével.
A BellResearch elemzése szerint leginkább a mikrovállalatok esetében számít elterjedtnek, hogy nem a vállalkozás, hanem magánszemély nevén rendelik meg a programcsomagot - ami egyéb üzleti távközlési szolgáltatások igénybevételénél is megfigyelhető ebben a szegmensben.
Nem ritka az a gyakorlat sem, hogy a lakossági típusú, magánszemély nevén lévő szolgáltatástautomatikusan a cég is igénybe vesz, valós öltségmegosztással vagy akár anélkül is. Mindemellett, mivel a televíziós szolgáltatás költsége a kisebb cégek esetében többnyire nem jelentős, sokan nem is szeretnék azt elszámolni. A fizetős televíziós szolgáltatást igénybe vevő 10főnél többet foglalkoztató vállalatok harmada - annak ellenére, hogy üzleti szereplőkről van szó - tudomása szerint lakossági díjcsomagra fizet elő. Döntésüket főként a kedvezőbb díjakkal indokolják. Figyelemre méltó emellett, hogy a megkérdezett döntéshozók közül sokan úgy emlékeznek, nem találtak az igényeiknek (az összetételt, a tematikát, a csatornák darabszámát tekintve) megfelelő üzleti díjcsomagot, vagy éppen a szolgáltatótól kapták azt az információt, hogy nem érhető el ilyen. Mindez arra enged következtetni, hogy ezek a cégek várhatóan a jövőben sem jelennek majd meg a fizetős üzleti televíziós szolgáltatás keresleti oldalán.
A cégek és intézmények jövőbeni üzleti tévé előfizetésével kapcsolatos tervek összecsengenek a jelenlegi tapasztalatokkal: a legtöbb vállalat és intézmény kizárólag az ügyfelek, vásárlók miatt fizetne elő televíziós programcsomagra. A Bellresearch elemzői szerint a szolgáltatók számára a legnagyobb kihívást az üzleti tévé-előfizetések iránti igény felkeltése jelenti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.