BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elengedhetetlen az online stratégia a kisvállalkozásoknak

Pályázat E-könyveket árusító cég nyerte el az „Üzleti siker honlappal díjat” – Honlappal növelni lehet a forgalmat
„Az online stratégia a mikrocégek számára is elengedhetetlen” – hangoztatta tegnap a Budapest Bank lakossági üzletágának vezetője. Ákos Tamás tegnap a Világgazdaság konferenciáján adta át a Budapest Bank „Üzleti siker honlappal” című díját. a győztes az e-kereskedelemmel foglalkozó Book and Walk Kft. lett közel 200 pályázó közül. A közönségszavazást egy környezetbarát termékeket kínáló cég, a Zöldpolc nyerte el.
A Book and Walk olyan szolgáltatásokat kínál, amelyeket még az Amazon sem, ezek egyike például a helyszín alapján történő könyvválasztás – mondta lapunknak a cég vezetője. Szűcs Roland elmondta, hogy az oldalon a teljes könyvállomány összes szövegében lehet keresni. Blogot is működtetnek, de a Facebookon és a Twitteren keresztül is tartják a kapcsolatot vásárlóikkal, a világpiacra törekszenek.
Jelenleg vállalkozások 18 százaléka rendelkezik webshoppal, és csak egyötödük nyújt bankkártyás fizetési lehetőséget, holott a Budapest Bank felmérése szerint ez a fizetési mód növeli a forgalmat – mondta a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője. Erdei Zsuzsa a MasterCard európai vizsgálatára hivatkozva kijelentette: a kártyás fizetési lehetőséggel egy vagyonosabb vásárlói réteget lehet megszólítani. Elmondta, hogy pénzintézetüknél a hitelbírálatnál is szempont, hogy egy cég látható-e az interneten.
A webshoppal rendelkező kisvállalkozások fele állítja, hogy forgalma nőtt ennek az eszköznek a hatására, mégpedig átlagosan 26 százalékkal. A vállalkozások egy része költségcsökkenésről is beszámolt: az üzemeltetési költségek átlagosan 24 százalékkal mérséklődtek. A közösségi média szerepének felismerésére utal, hogy a pályázók majdnem mindegyike Facebook-jelenléttel is erősíti ismertségét.

A mobil marketing a jövő

A digitális világ ma már elengedhetetlen a külpiacokra lépéshez – hangoztatta a konferencián az IAB Hungary elnöke. Novák Péter szerint a videós tartalommal való hirdetések és a mobil marketing területén várható a legnagyobb növekedés. Magyarországon 15 éves az online reklámpiac, részesedése el fogja idén érni már a 20 százalékot. A magyar fogyasztóknak mintegy 30-35 milliárd forint értékben fognak hirdetni. jövőre már egy másfél éves tenderezési eljárás végén mérni fogják a digitális marketingpiac által elérhető közönséget.


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.