A közlemény szerint az évi 141 millió látogatót és 809 millió oldallehívást számláló Spiegel Online bemutatja a szecessziós stílusban épült Gellért fürdőt, kiemelve a különleges, nyitható tetőszerkezetet is. Megemlíti továbbá a Széchenyi és a Rudas fürdő sokszínűségét, színes programjait.
A BGYH stratégiai partnere a Magyar Turizmus Zrt., így tanulmányútjaik programjába gyakran beépítik a fürdők meglátogatását és szolgáltatásaik kipróbálását. A tanulmányutak nyomán születő megjelenéseknek is köszönhető, hogy a külföldi turisták száma is évről-évre emelkedik a történelmi fürdőkben - közölte a fővárosi fürdőket üzemeltető társaság.
Az adatok szerint tavaly mintegy 5 százalékkal nőtt a fürdők vendégforgalma. Ezen belül a Széchenyiben 6,6, a Gellértben 7,7, a Rudas fürdőben pedig 5,8 százalékkal több vendéget fogadtak tavaly az előző évhez képest.
A BGYH szerint a megjelenés a Spiegelben azért is kiemelkedő jelentőségű, mert a népszerű online magazin olvasóközönsége jó célcsoport. Az olvasók 66 százaléka 22-49 év közötti, 55 százaléka felsőfokú végzettségű, 33 százaléka vezető beosztású, és 39 százaléka havi nettó 2000 eurónál többet keres
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.