A jövőben is a készülékkínálat lehet az egyik legfontosabb versenytényező a hazai mobiltávközlési szegmensben – jelezte Fejes Zoltán, a Telenor Magyarország Zrt. ügyfélkapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese. A Telenor például éves szinten több milliárd forintot fordít készülékvásárlások támogatására, amit később az adott telefonon lebonyolított hívások és adatforgalom hoz vissza a vállalatnak.
Bár a cégnél ma már három eladott mobilból kettő okostelefon, Fejes Zoltán továbbra is komoly növekedési potenciált lát a smartphone-szegmensben, elsősorban azért, mert a cég ügyfeleinek még mindig csak negyede használ ilyet. Az eladásoknak szerinte a jövőben újabb lökést adhat, ha a vállalati ügyfelek beszerzései felpörögnek. A Telenor ügyfelei egyébként átlagosan 3-4 évenként cserélnek mobilt, igaz a hűségnyilatkozatot vállaló előfizetők esetében ez jellemzően rövidebb, és az 1-2 éves hűségidőhöz kötődik.
A Telenor tapasztalatai szerint a globális trendekhez hasonlóan a magyar felhasználók is leginkább az androidos okostelefonokat keresik: a Google operációs rendszerének részesedése meghaladja a 65 százalékot, és a társaság kínálatában is az ilyen készülékek dominálnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.