BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Története legnagyobb növekedését érte el a Huawei

A kínai Huawei távközlési konszern tavaly az előző évhez képest 10 százalékkal több, 7,5 milliárd dollár értékesítési árbevételt ért el, 2012-ben 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártott, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest.

A Huawei 2012 negyedik negyedévében érte el története legnagyobb növekedését: 10,8 millió készüléket értékesített, ami 89,5 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest. A Huawei ennek köszönhetően harmadik helyre lépett előre a nemzetközi okostelefon-gyártók ranglistáján.

Értékesítési sikereire alapozva a Huawei „Make it possible” néven új stratégiát jelölt ki márkája világszerte ismertté tételére és eladási sikereinek további növelése érdekében. "Tavaly bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket" - mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.

Az új stratégia hívószava a "Nincs lehetetlen", amely kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.