BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nagyot nyert az M1 az Eurovízióval

Több mint 2,3 millióan kapcsoltak az M1-re csütörtök este, az Eurovíziós Dalfesztivál második elődöntője és az azt megelőző stúdióműsor alatt - tájékoztatta az MTI-t a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA).

Az MTVA pénteki közleményében a Nielsen Közönségmérés adatai alapján tudatta: a műsor 800 ezres nézettséget ért el, ami majdnem a duplája a tavalyi magyar érdekeltségű elődöntő eredményének, és a 2012-es finálé eredményeinél is magasabb.

Legutóbb Wolf Kati Eurovízió-elődöntős szereplésének volt ugyanekkora nézettsége - emlékeztettek -, akkor, 2011-ben a szombati döntőt is egymillió magyar néző látta.

A csütörtök esti műsor idősávjában az M1 a felnőttek körében a legnézettebb csatorna lett, több mint 20 százalékos közönségaránnyal, de a 18-49 évesek érdeklődése is hasonló volt, körükben 18,3 százalékot ért el a csatorna, ami csak 0,6 százalékponttal marad el az RTL Klub sávos eredményétől ebben a korcsoportban.

 A műsor legnézettebb perceit akkor mérte a Nielsen Közönségmérés, amikor ByeAlex a malmői aréna színpadára lépett: ekkor több mint egymillió néző szurkolt, hogy a Kedvesem című dallal Magyarország bejusson a szombat esti döntőbe - olvasható a közleményben.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.