BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A jövőbe csábított a T-Systems Symposium konferenciája

fejlődés A jelenlegi gazdasági környezetben nagy szerepük van a transzformációs partnerként tevékenykedő szolgáltatóknak

A jövőbe történő belépés volt a T-Systems Magyarország Zrt. ide Symposium elnevezésű szakmai konferenciájának mottója, és ennek jegyében a rendezvényen felszólaló előadók nem csak az infokommunikációs szektor jelenlegi helyzetéről adtak körképet, de a már napjainkban is érzékelhető, a közeljövőben meghatározó trendekről is beszámoltak. Rékasi Tibor, a T-Systems vezérigazgatója rámutatott, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben különösen nagy szerepük van azoknak az infokommunikációs szolgáltatóknak, amelyek transzformációs partnerként fokozni tudják vállalati ügyfeleik versenyképességét. A kiélezett piaci versenyben kiemelten fontos tényezők között említette a cégvezető a mobilitást, a rugalmasságot a vállalati működés minden területén, illetve a keletkező hatalmas mennyiségű adat valós idejű feldolgozásának és elemzésének képességét. Rékasi Tibor előadásában elmondta, hogy a nagyvállalati körben az új mobiltelefon vásárlásoknál már 50 százalék felett van az okosmobilok részesedése. A hazai cégek 40 százaléka használ valamilyen felhőmegoldást jelenleg, azonban az IDC előrejelzése szerint ez az arány 2-4 éven belül 70 százalékra nőhet, amiben meghatározó szerepet játszik, hogy a vállalatok a szűkös anyagi erőforrások miatt az egyszeri, nagyobb beruházások helyett olyan megoldásokat keresnek, amelyeket a folyamatosan keletkező bevételeikből tudnak finanszírozni. Az infokommunikációs technológiai (IKT) iparban tevékenykedő cégek számára fontos az is, hogy bár a nagyvállalatok 78 százaléka már használ valamilyen integrált üzleti megoldást, a kis- és középvállalatok körében még csak 48 százalék ez az arány, van tehát lehetőség a további fejlődésre. A T-Systems vezérigazgatója beszélt arról is, hogy a társaság a transzformációs partneri szerepét regionálissá kívánja fejleszteni, amely törekvésre jó példa a Deutsche Telekommal és a T-Systems Internationallel együttműködésben, Budapesten megvalósított Közép-Kelet-Európai eHealth Kompetenciaközpont.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a napjainkban zajló digitális forradalomról beszélt a Symposiumon tartott előadásában. Az infokommunikáció világát a robbanásszerű fejlődés és a folyamatos változás jellemzi, miközben egyre növekszik az igény az ügyfélélmény fokozása iránt. Emiatt előtérbe kerülnek az olyan szolgáltatások, amelyek megkönnyítik a mindennapi életet, hiszen mobilabbá, gyorsabbá és ezzel élményszerűbbé teszik az egymás közötti kommunikációt – fogalmazott Christopher Mattheisen.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.