Internet-hozzáféréssel legalább egy telephelyen a magyarországi vállalatoknak manapság a 85 százaléka rendelkezik. Az internetpenetráció az elmúlt egy évben több mint 3 százalékponttal gyarapodott, megfordulni látszik a korábbi lassulás-megtorpanás – derül ki a Bellresearch legújabb felméréséből.
A növekedés teljes egészében a mikrovállalati körnek tulajdonítható. A nagyvállalatok internet ellátottsága ugyanis már egy évtizede száz százalékos, 2010 óta a kis- és középvállalatok körében is ehhez az értékhez közelít a penetráció. A mikrovállalatok közül viszont még minden hatodik ma sem használ se vezetékes, se mobil nethozzáférést. Ezeknek a vállalkozásoknak a digitális írástudatlansága ugyanakkor nem anyagi, sokkal inkább szemléletbeli okokkal magyarázható.
A netszolgáltatás üzleti előfizetői köre a hozzáféréssel rendelkezőknél viszont nem meglepően kisebb, ugyanis a hazai vállalatok kevesebb mint kétharmada rendelkezik saját névre szóló vezetékes vagy mobilnet előfizetéssel. Számos cég ugyanis más vállalkozás, ideértve az anyacéget, vagy a munkavégzés helyéül szolgáló irodaházat, által előfizetett kapcsolatot használ.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.