BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Boroscímke tervezése egymillióért

E hét végéig kell leadni a munkákat arra a különleges pályázatra, amelyet harmadik alkalommal írtak ki. A „Cégér – Jó bornak tervezz címkét!” elnevezésű boroscímke- és arculattervezési pályázat célja a fiatal grafikusművészek és borászok egymásra találásának segítése.

A Forum Hungaricum Közhasznú Nonprofit Kft. által kiírt pályázat a fiatal magyar borászok termékeinek vizuális megjelenését és eladhatóságát kívánja javítani. A kiválasztott tíz fiatal grafikus tíz fiatal borász egy-egy borának vagy borcsaládjának tervez arculatot – közölte a társszervező Hybridart. Az első fordulóban valamennyi pályázónak Figula Mihály Sóskút 2013 Olaszrizling Dűlőválogatás nevű borához kell címketervet készítenie. Egy pályázó több címketervvel is pályázhat, erre a leadási határidő február 24-e.

A munkákat a neves borászok, gasztronómusok, grafikusok és dizájnszakemberek – Auth Attila, Balla Dóra, Benkő Zoltán, Bogányi Gergely, Csetvei Krisztina, Figula Mihály, Ipacs Géza, Lelkes László, Németh Ágnes, Rókusfalvy Pál és Tálos Attila – bírálják el március 2-ig. A kiválasztott tíz pályázó vehet részt a második fordulóban, melynek keretében újabb tíz borász csatlakozik.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.