A közlemény szerint, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 7,6 milliárd, az Európa egyik vezető alkoholmentes gyermekpezsgő gyártója, a Vitapress Kft. 1,2 milliárd és a palack előforma gyártó üzemet működtető Kingspref Kft. 200 millió forint árbevételt ért el.
A Magyarországon évek óta piacvezető márka idén már Kínába is elindította első ásványvízszállítmányát, áprilistól pedig Oroszországba is exportál. Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a vállalat ásványvize, azon belül az egyik szaúd-arábiai, országos fitness-lánc a szentkirályit választotta kizárólagos ásványvizének.
A Szentkirályi csoport 2014-ben közel 10 százalékos árbevétel növekedést tervez, azon belül az export árbevételének 7-8 százalékos növekedését várja.
A Magyarországi Üdítőital-, Gyümölcslé- és Ásványvízgyártók Szövetsége adatai alapján tavaly a Szentkirályi 1,5 literes ásványvíz megőrizte a 2012-es 14,5 százalékos piacrészét, ezzel változatlanul piacvezető maradt a 1,5 literes és a teljes ásványvízpiacot tekintve egyaránt.
A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. Az eleinte veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar díj elnyerése hozta meg. A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.