Ehhez képest jóval erősebben növekedik a fejlődő piacok gépbeszerzése, mint például az ázsiai csendes-óceáni régióé, amely 38 százalékát teszi ki a globális igényeknek.
„Németország az ötödik legnagyobb légi piac a világon, és folytatja is az emelkedő trendet, de növekedési üteme alacsonyabb, mint a világátlag – mondta John Leahy, az Airbus kereskedelmi vezetője. A kontinens korlátozott repülőtéri infrastruktúrája miatt nagyobb igényt érzékelünk a nagyobb, csendesebb és hatékonyabb gépek iránt, amit a VLA-kategória számai igazolnak is, hiszen a mostani 21 helyett 2032-re száz óriásgép repül majd Németországban”. Németországnak hét jelentős légitársasága van, ezek részben vagy egészben Airbus flottára alapozva működnek: a csoport súlya e piacon több mint 65 százalékos.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.