A mobilszolgáltató szerint a növekedés részben magyarázható az előfizetői szám növekedésével, továbbá az okostelefonok és az internet hozzáférést biztosító előfizetések terjedésével. Az adatforgalom szempontjából meghatározó tényező még a közösségi oldalak népszerűsége is.
A Telenor ügyfelei karácsonykor (december 24-25-26-án) és szilveszterkor (december 31-én és január 1-jén) egyaránt mintegy 9 millió SMS-t küldtek, a forgalom mindkét esetben 1 millióval több volt, mint egy évvel korábban.
A legtöbb karácsonyi SMS-t december 24-én a délutáni órákban küldték az ügyfelek, szilveszter éjjelén pedig éjfél és hajnali 2 óra között több mint 2 milliós SMS-forgalmat mért a szolgáltató. Az adatforgalom szintén nőtt, szilveszterkor például a kora hajnali órákig kitolódott a más napokon az esti órákban tapasztalható adatforgalmi szint. Karácsonykor az adatforgalom növekedését ösztönözte az is, hogy a szolgáltató három napra korlátlan hipernethasználatot biztosított ügyfeleinek, így a szokásos adatforgalomnak közel duplája volt tapasztalható a hálózatán.
A másik két meghatározó szolgáltató - a Telekom és a Vodafone - az adatforgalmának jelentős növekedése mellett a szöveges karácsonyi és újévi üdvözletek számának csökkenéséről számolt be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.