A Toyota költségeinek csökkentésével, az eladott járművenkénti nyereségének növekedésével és a japán jen külföldi devizákkal szembeni árfolyamváltozásának kedvező hatásaival magyarázta a várhatóan nagyobb profitot.
A jen gyengülése javítja a Toyota eredménymutatóját, mert a Japánban gyártott autóinak közel felét külföldre exportálja, és az olcsóbb jen miatt versenyképesebb árakat tud ajánlani.
A Toyota tájékoztatása szerint 2014 utolsó negyedévében, 27 százalékos éves növekedéssel, 762 milliárd jenre emelkedett az üzemi nyeresége, a nettó bevétele pedig 8,8 százalékkal nőtt és 7170 milliárd jen lett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.