BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Telenor Csoporthoz most már több mint 200 millió mobil előfizető tartozik

Ma már a Telenor több mint 200 millió embert szolgál ki Malajziától Norvégiáig. A Telenor Csoport Ázsia és Európa 13 piacán van jelen. A vállalat 21 éve alapította magyarországi leányvállalatát és 1996-ban lépett be Ázsiába, ahol jelenleg a térség vezető mobilszolgáltatója. 2015 harmadik negyedévében a hat ázsiai leányvállalat adta a Telenor Csoport összárbevételének több mint ötven százalékát, míg Norvégia és többi európai leányvállalat 20-20 százalékkal részesedett belőle. Több mint 170 millió új előfizető választotta a Telenor Csoportot az elmúlt évtizedben.

Történetének hőskorában, a 1990-es években a vállalat arra törekedett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a mobilkommunikációt. Akkor még senki nem számított arra, hogy a mobiltechnológia ekkora jelentőségre tesz szert, mint napjainkban. Mai jövőképünk már túlmutat azon, hogy telefont adjunk mindenki kezébe. Most már az internetet és a digitális életvitel kínálta lehetőségeket szeretnénk mindenki számára elérhetővé tenni” – nyilatkozta Sigve Brekke, a Telenor Csoport elnök-vezérigazgatója.

A Telenor négy legismertebb skandináv márka egyike, és a világ márkáinak 200-as toplistáján is szerepel. Az emberek közötti kapcsolattartás lehetőségének, valamint az internet és a digitális szolgáltatások elérésének biztosítása révén a Telenor hozzásegíti ügyfeleit a sikeres üzletvitelhez, a jobb élethez és hozzájárul az élhetőbb társadalom megteremtéséhez” – mutatott rá Atle FØlgesvold, a TNS Gallup Norway globális piackutató cég tanácsadója.

A Telenor Csoport ismeri 13 piaca és ügyfelei egyedi jellegzetességeit. A csatolt infografikákból kiderül, milyen sajátos jellemzői vannak az egyes Telenor-országoknak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.