BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét a legjobbak között a Jungheinrich

Idén tizenkettedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat, a Jungheinrich Hungária Kft. pedig immáron tizenegyedik alkalommal nyerte el a megtisztelő Business Superbrands Díjat.

A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a Jungheinrich márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat

– emelte ki Horváth Zoltán, a Jungheinrich Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.

A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Fotó: PR

Idén tizenkettedik alkalommal ült össze a jelenleg 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a Jungheinrichet érdemesnek találta a Business Superbrands 2019 védjegy viselésére.

„A díj megerősít minket abban, hogy márkastratégiánkat sikeresen hajtjuk végre. Ez a megközelítés szilárd stratégiai alapokon nyugszik: a márka identitásának világos leírásán és egyedülálló márkaélményen minden kapcsolódási pontnál. Óriási öröm számunkra, hogy elnyertük ezt a díjat. Egymás után tizenegyszer a Business Superbrands díj elnyerése a bizonyíték arra, hogy helyes úton járunk. Az üzemen belüli logisztikában teljes körű megoldásokat kínálunk partnereinknek. Büszkék vagyunk arra, hogy ebben a fontos megmérettetésben valamennyi versenytársunkat megelőztük. A jövőben továbbra is megbízható termékekkel, részletesen átgondolt folyamatokkal és kitűnő szervizszolgáltatásokkal fogjuk ügyfeleinket támogatni” – folytatta az ügyvezető igazgató.

Jungheinrich

Az 1953-ban alapított Jungheinrich nemzetközileg vezető vállalat az üzemen belüli logisztika területén. Anyagmozgató gépek, logisztikai rendszerek, valamint szolgáltatások széles választékával a Jungheinrich átfogó megoldást nyújt ügyfeleinek egy kézből, az Ipar 4.0 kihívásainak megfelelően. A hamburgi székhelyű konszern világszerte 40 országban saját értékesítési vállalattal, további 80 országban pedig partnervállalatokkal van jelen. Jungheinrich több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztat és 2018-ben 3,8 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A Jungheinrich részvényeket az SDAX tőzsdén jegyzik.

Business Superbrands Program

Idén tizenkét éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.