A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt a minden évben.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés a Jungheinrich márkáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat
– emelte ki Horváth Zoltán, a Jungheinrich Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Idén tizenkettedik alkalommal ült össze a jelenleg 23 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a Jungheinrichet érdemesnek találta a Business Superbrands 2019 védjegy viselésére.
„A díj megerősít minket abban, hogy márkastratégiánkat sikeresen hajtjuk végre. Ez a megközelítés szilárd stratégiai alapokon nyugszik: a márka identitásának világos leírásán és egyedülálló márkaélményen minden kapcsolódási pontnál. Óriási öröm számunkra, hogy elnyertük ezt a díjat. Egymás után tizenegyszer a Business Superbrands díj elnyerése a bizonyíték arra, hogy helyes úton járunk. Az üzemen belüli logisztikában teljes körű megoldásokat kínálunk partnereinknek. Büszkék vagyunk arra, hogy ebben a fontos megmérettetésben valamennyi versenytársunkat megelőztük. A jövőben továbbra is megbízható termékekkel, részletesen átgondolt folyamatokkal és kitűnő szervizszolgáltatásokkal fogjuk ügyfeleinket támogatni” – folytatta az ügyvezető igazgató.
Az 1953-ban alapított Jungheinrich nemzetközileg vezető vállalat az üzemen belüli logisztika területén. Anyagmozgató gépek, logisztikai rendszerek, valamint szolgáltatások széles választékával a Jungheinrich átfogó megoldást nyújt ügyfeleinek egy kézből, az Ipar 4.0 kihívásainak megfelelően. A hamburgi székhelyű konszern világszerte 40 országban saját értékesítési vállalattal, további 80 országban pedig partnervállalatokkal van jelen. Jungheinrich több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztat és 2018-ben 3,8 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A Jungheinrich részvényeket az SDAX tőzsdén jegyzik.
Idén tizenkét éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.