„Ki kell lépni a keretekből! Az oly divatos csocsó vagy a babzsák kevés, ha minden korábbinál többet akarunk tenni a dolgozóink jó munkahelyi közérzete érdekében” – hangzott el 3 évvel ezelőtt a KöBE Közép-európai Kölcsönös Biztosító Egyesület egyik vezetői megbeszélésén.
Amint ez az Egyesület kommunikációs vezetőjének, Baranyai Eszternek a szavaiból is kiderül, a hagyományostól nagyban eltérő utat választott a KöBE ezúttal is:
„Nem a vezetőség akarta kitalálni, hogy mit szeretnének a munkatársak. Ezért legelőször felmértük az igényeket, utána pedig a kedvencekből válogattuk ki a megvalósításra kerülőket. Ezek sikeréhez nem csupán anyagi forrásokra, hanem egy jól átgondolt kommunikációs csomag kidolgozására és konzekvens használatára is szükség volt. Ez egyrészt a folyamatos motivációt, másrészt a program működésének rendszeres ellenőrzését szolgálta.”
Így született meg az azóta is nagyon kedvelt belső fitneszcentrummal, a pingpongteremmel, a szaunával és masszázsszobával ellátott wellnessközpont ötlete. Ebben a folyamatban gyorsan népszerűvé vált a kerékpártároló, a nagyszabású tömegsportrendezvényeken való rendszeres részvétel. Örök sláger az „Egyél jót, egyél egészségesen!” munkacímű, minden pénteken megtartott gyümölcsnap.
Nyilvánvalóan e formabontóan megtervezett és folyamatosan gondozott programnak is köszönhető, hogy az elmúlt napokban a KöBE duplán is ünnepelhetett. Egyrészt ismét elnyerte a MagyarBrands díjat, mint Kiváló Fogyasztói Márka. A rangos szakértőkből álló bizottság döntése óriási elismerést jelent az Egyesületnek és ezzel párhuzamosan a munkatársainak. No, meg nem akármilyen „hab került a tortára”, amikor novemberben az is kiderült, hogy a KöBE – immár második alkalommal – megkapta a Kiváló Munkáltatói Márka díjat is.
„Meggyőződésünk, hogy minden munkaadónak egyszerre szakmai, üzleti érdeke és erkölcsi kötelessége, hogy ne csak ad hoc módon, hanem egy átfogó koncepció mentén törődjön a dolgozók fizikai és mentális állapotával” – nyilatkozta dr. Zámbó Ákos, a KöBE vezérigazgatója, majd így folytatta: „Óriási öröm számunkra, hogy párhuzamosan nyerhettük el a MagyarBrands és a Kiváló Munkáltatói Márka díjakat. Ez ugyanis – többek között – jól jelzi egy új típusú gondoskodási koncepció erejét, eredményességét. Nem lehet kétséges, hogy az értékteremtő napi munkát és a munkatársak egészségének megóvását egyszerre kell és egyszerre érdemes fókuszba állítani.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.