A tavalyi első fél évhez képest 9,8 százalék volt a növekedés, amiben komoly szerepet játszott, hogy megugrottak az eladások Oroszországban, illetve Latin-Amerikában, de érezhetően nőtt a kereslet a cég járművei iránt Európában is.
A Renault a június végéig tartó hat hónapban 2,07 millió járművet értékesített.
Ezen belül 1,07 milliót adott el Európában, ami 4,4 százalékos növekedés éves összevetésben. Az európai autópiac a vizsgált időszakban szerényebben, 2,8 százalékkal bővült.
A Renault eladásai az eurázsiai térségben (Oroszországot is beleértve) 15 százalékkal, Latin-Amerikában pedig 18 százalékkal nőtt.
Indiában eközben 19 százalékkal, Dél-Koreában pedig 25 százalékkal csökkent a Renault eladása részben azért, mert megcsappant a kereslet a Kwid mini-SUV modell iránt.
A francia cég értékesítése Iránban 10,3 százalékkal, 61 ezer 345 járműre zsugorodott, ami az Irán ellen tervezett amerikai szankciók szigorítására vezethető vissza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.