A CIB Banknál például 55 százalékkal több aktív kártya volt forgalomban 2008-ban, ezen belül a mikrovállalati szegmens által használt plasztikok mennyisége egyötödével növekedett. Hasonló dinamikáról számolt be a többi szereplő is: a Budapest Banknál csaknem negyedével, az UniCreditnél majdnem egyharmadával emelkedett a vállalkozói kártyák száma, az OTP Bank pedig elsősorban a forgalomban tapasztalt jelentős bővülést.
A bankok tapasztalatai szerint ráadásul a céges ügyfelek is egyre tudatosabban használják a kártyáikat: a CIB-nél például tavaly 65 százalékkal nőtt a készpénzfelvételek aránya, ám a vásárlási tranzakciók mennyisége hozzávetőlegesen négyszeresére ugrott.
A jegybank adatai szerint ugyanakkor rá is fért a piacra a gyors bővülés: 2007-ben ugyanis a forgalomban lévő 8,6 millió plasztikból mindössze ötszázaléknyit, 429 ezret használtak vállalkozások, ez ráadásul mindössze néhány száz darabbal haladta meg a 2006-os mennyiséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.