A romániai alapítású Retargeting.biz a közelmúltban elnyerte a Facebook és a Google partneri minősítését, így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára – értesült a Médiapiac.
A román cég az elmúlt három hónapban a saját, Programmatic Ads nevű alkalmazásával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is.
A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése
– hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.
A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását, de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást vagy akik feliratkoztak a hírlevélre. A cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján – írják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.