Egy vállalat stratégiájában elengedhetetlenül fontos az innováció, nemcsak a termékek és a szolgáltatások szintjén, hanem az egész cég működésére kiterjedően. A gyógyszeripar az egyik leginkább kutatásigényes iparág, éppen ezért kiemelt figyelmet kell fordítani a K+F tevékenységre, melynek során egyedülállóan magas szellemi hozzáadott értéket teremthetünk az ország számára, ami a versenyképesség megtartásának és növelésének egyik meghatározó eleme.
Úgy vélem, a sikerhez három dologra van feltétlenül szükség: fókuszálásra, kitartásra és arra, hogy higgyünk abban, amit csinálunk. Nem elhanyagolható a pénzügyi és marketing innováció sem, igaz, többnyire ezek is valamilyen természettudományos eredmény piacra lépését segítik elő. Ma Magyarországon a legnagyobb kihívást a cégek számára továbbra is a rendkívül erős árverseny jelenti, miközben folyamatosan költségcsökkentési kényszerrel kénytelenek szembesülni.
Egyre több vállalkozás ismeri fel azt a tényt, hogy alapvető változtatásokat kell végrehajtaniuk ahhoz, hogy életben tudjanak maradni a piacon. Bizakodásra adhat okot, hogy Magyarország is egyre több EU-s, valamint hazai forrást biztosít a kutatás-fejlesztés számára. A következő évek innovációs kitörési pontjai az informatika és a gyógyszerkutatás marad, melyben Magyarországon is jelentős kihasználható lehetőségek rejlenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.