A sajtópiac legnagyobb olvasottságú lapcsoportjai - a hirdetési lapok mellett - a tv-magazinok, a megyei napilapok és a női tematikájú kiadványok.
A Nemzeti Médiaanalízis kutatás - a felmérésben szereplő több mint másfél száz nyomtatott sajtókiadvány vizsgálatával - átfogó képet ad a magyar sajtópiac általános jellemzőiről és legmeghatározóbb szereplőiről.
A kutatás legfrissebb - a 2007. október és 2008. március közötti időszakban felvett - sajtóolvasottsági eredményei szerint a legolvasottabb nyomtatott sajtókiadványok egy-egy száma több mint egymillió emberhez jut el. A milliós közönséget elérő 5 kiadvány mellett, további 7 lap olvasottsága haladja meg a félmillió, további 18-é a 300 ezer főt.
A legolvasottabb fizetős napilapok listáját a Blikk, a hetilapokét a Story, a havilapokét a Kiskegyed Konyhája vezeti. A legolvasottabb 20 kiadvány közül hét ingyenes terjesztésű.
Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat - a hirdetési lapok mellett - a televíziós műsorújságok és a megyei napilapok együttes, országos olvasottsága a legma-gasabb. A lappiac változatlanul egyik legmeghatározóbb szegmense a női témákkal foglalkozó kiadványoké.
A táblázatok forrása a Szonda Ipsos, az adat a 2007. október - 2008. márciusi időszak átlagos olvasottságát adja meg (ezer főben), zárójelben a változás az előző évhez képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.