Az 1995-ben indított, azonos profilú, alapvetően gazdasági és kamarapolitikai kérdésekkel foglalkozó lapok alig éltek meg négy évet, máris bizonytalanná vált a sorsuk. Az 560 ezerről 35-40 ezerre apadt taglétszám, az ebből származó kevés tagdíjbevétel az önálló lapok megszüntetését hozza magával. Pedig a lapkiadás finanszírozásának könnyítésére több megoldás is kínálkozott. Dr. Síkfői Tamás, a Pécs Baranyai KIK titkára kezdeményezte 1996 elején a magyar gazdaság szereplőinek 80 százalékát elérő újságok közös hirdetési munkáját. E média olyan nagy létszámú fizetőképes célcsoport elérését teszi lehetővé, amely sok hirdető számára értékes, ugyanakkor az együttműködés folytán a lapok piaci értéke külön-külön is megnövekszik -- érvelt.
Többszöri nekifutásra sem lett azonban országos orgánum, de még egységes megjelenés sem, és a kamarai lapok az ellenérdekeltség miatt a hirdetési piacból sem szakítottak ki akkora részesedést, ami az olvasói tábor alapján megillette volna őket. A Kamarapressz Kht. -- az Üzleti 7 kiadója -- 1997-ben felajánlotta egy fővárosi hirdetésszervező iroda felállítását, amelyet ügynökségi formában, a szerzett üzletek utáni jutalékból működtet. A megoldás keresésekor alapvető szempont volt, hogy a kiadók autonómiája megmaradjon a hirdetésszervezés alapjaiban (árképzés, hirdetési felület meghatározása). A helyi sajtókörnyezetbe illesztett, a helyi kamarapolitikai szempontok alapján megszabott hirdetési tarifák sem tették azonban vonzóvá a közös hirdetésszervezést.
Az Üzleti 7, a harmadik éve piacon lévő hetilap a BKIK százszázalékos tulajdona. A sok gyakorlati információt tartalmazó újsághoz az önkéntes tagok továbbra is díjmentesen hozzájutnak -. ígéri Bazsó Csaba, a BKIK főtitkára --, természetesen, ha a kiadással járó költségeket lesz miből fedezni. A tervek szerint a megyei kamarai lapok szerepét is vállaló országos terjesztésű Üzleti 7 költsége 30 ezer példány esetén 150 millió forint. Hiába szeretnék kamarai kézben tartani a tulajdont, ha ebben a körben nincs fizetőképes kereslet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.