BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Megújult az iparág világszervezete

A mobilreklámiparág világszervezete, a Wireless Advertising Association (WAA) az idéntől Mobile Marketing Association (MMA) néven folytatja működését. A szervezet tagjai - többek között - mobilkészülékgyártók, mobilszolgáltatók, szoftverszolgáltatók, reklámügynökségek, hirdetők és szolgáltatásszállítók.





Az MMA főbb vállalati tagjai:



? Unilever

? AOL

? Ogilvy Interactive

? DoubleClick

? Nokia

? Orange

? BT Cellnet

? Vodafone

? News International

? Freeserve

? Lycos





A 120 tagot számláló MMA célja az iparág további növekedésének elősegítése, hatékony szabványok kidolgozása és határozott fel



lépés a fogyasztók védelmének érdekében. A mobiltelefon a világ legnagyobb márkáinak marketingkommunikációs tevékenységében egyre inkább kulcsmédiummá válik.

A Mobil Marketing Szövetség képviseletét Magyarországon közép-kelet-európai regionális képviselőként a Voxline Kft. látja el.

- A hazai sajtóban az elmúlt időszakban több cikk látott napvilágot az SMS-reklámozásról. Meggyőződésünk, hogy a hatékony és innovatív mobilreklám minden szakterületen, így a vállalati kommunikációban és a politikai kampányok során egyaránt sikeresen alkalmazható, azonban a hirdetőknek minden esetben ragaszkodniuk kell a szakma etikai szabályaihoz - vélekedik a Voxline üzletfejlesztési igazgatója, Harmat Péter, aki a globális szakmai szervezet munkacsoportjában személyesen részt vett az SMS-reklám szabványának kidolgozásában.

A Voxline szoftvertechnológiai megoldásokat nyújt a mobilinternet területén. A budapesti központú cég további irodái Nagy-Britanniában (Berkshire) és az USA-ban (Belleville, New Jersey) működnek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.