BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Netfüggő döntéshozók

Eddig is tudni lehetett, hogy a gazdasági, pénzügyi élet vezetői egyre kevesebb időt töltenek a nyomtatott sajtó lapozgatásával, manapság azonban már egyre többet lehet arról is hallani, hogy többségükre a sajtóhirdetések mellett mind nagyobb hatással van az interneten való reklámozás.

Az on-line reklámok a hirdetések bármely más típusánál nagyobb hatással vannak az üzleti élet vezetőire - áll abban a tanulmányban, amelyet Washingtonpost.com, a Nielsen-Netratings és a Mori Research közösen készített.

A megkérdezett döntéshozók 60 százaléka úgy nyilatkozott, hogy az internet a leghatékonyabb eszköz ahhoz, hogy elérje a vezetőket. Mindössze 40 százalékuk ajánlotta a rádión és a televízión keresztüli hirdetésfeladást. A megkérdezettek fele hangsúlyozta azt is, hogy az internetes hirdetések befolyásolják a vásárlásukat, vagy segítik abban, hogy elérjenek egy olyan szolgáltatást, amelyre a vállalkozásának szüksége van. A tanulmányból egyébként kiderül az is, hogy a döntéshozók 17 százaléka legkevesebb öt órát tölt naponta az internet használatával.

A felmérés kitér arra is, hogy azoknak a vezetőknek a fele, akik az elmúlt évben jelentősen több időt töltöttek el a webhasználattal, mint korábban, elsősorban a tévé előtt töltött órák számának lecsökkentésével érték el a megnövekedett internethasználatot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.