Az utazási kedv élénkülésére az USA-ban is várni kell - derül ki az amerikai turisztikai szövetség (TIA) legfrissebb piaci felmérésekből. A zsugorodó üzletből mégis többet profitálhatnak azok a cégek, amelyek értékesítési eszközként a webet (is) használják. Az idén ugyanis 26 millió amerikai háztartás szervezi az internet segítségével vakációját, 49 százalékkal több, mint az erre az évre eredetileg tervezett szám. Az on-line költés is meghaladja az előzetes várakozásokat. Az év elején még 20 milliárd dollárt alig meghaladóra becsülték az összeget, amit az ottani utazni vágyók a net igénybevételével elkölteni terveztek, ez ma már sokkal inkább 22-23 milliárd közé tehető.
Ezen belül azonban a légitársaságoknak csalódást okozhatnak az on-line piac fejleményei, mivel a tavaly szeptemberi eseményekre visszavezethetően ma kevesebben választják belföldön a légi közlekedést. Ezért a tervezett 13,2 milliárd dollár helyett legfeljebb 12,5 milliárd netbevétellel számolhatnak az amerikai légi fuvarozók. Az elemzők jó hírekkel is szolgálnak eme cégeknek, előrejelzésük szerint a következő 12 hónapban elsősorban az üzleti utazóknak köszönhetően ismét nőhet az on-line értékesítés bevétele.
A netforgalom növelését a TIA is segíteni kívánja a maga eszközeivel - ez derült ki a szakmai szervezet idei éves konferenciáján, New Orleansban elhangzott értékelésekből. Ezt a célt szolgálják az amerikai beutazásokat, a belföldi turizmust népszerűsítő, a helyfoglalásokat könnyítő, úti tippeket adó weboldalak fejlesztése, köztük is a központi portál szerepét betöltő SeeAmerica.orgé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.