BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

It-konferencialátogatók

A cégek informatikai területe döntéshozóinak több mint fele havonta számos konferenciára is meghívást kap, de csak minden kilencedik-tizedik kelti fel érdeklődésüket anynyira, hogy ellátogassanak a rendezvényre. A nagyvállalatok it-döntéshozói jelentik az informatikai cégek elsődleges célcsoportját, azonban ők is csak négy-öt rendezvényen jelennek meg évente - derül ki a BellResearch legutóbbi felméréséből.

A hazai vállalatok informatikai vezetőinek több mint fele (59 százalék), üzleti döntéshozóinak több mint harmada (37 százalék) havi rendszerességgel kap meghívást informatikai témájú szakmai konferenciákra. Leggyakrabban a nagyvállalatok informatikai menedzsereit csábítják a piaci szereplők, 60 százalékuk hetente több alkalommal kap meghívást. Nem véletlenül, hiszen ezen szakmai kör második-harmadik leggyakoribb információs csatornái közé a konferenciák, előadások és szakkiállítások tartoznak, ahol első kézből szerezhetnek tudomást a potenciális beszállítók és partnerek által kínált legújabb termékekről és szolgáltatásokról. Velük ellentétben a kisvállalatok gazdasági döntéshozói kevésbé szerepelnek a konferenciaszervezők fókuszában, öt közül kettőt (38 százalék) nagyon ritkán vagy még soha nem hívtak meg személy szerint egyetlen szakmai it-rendezvényre sem.

A gyakori meghívások ellenére a középvállalatok informatikai vezetői tavaly átlagosan csak egy-két, a nagyvállalatok it-döntéshozói pedig csupán négy-öt konferenciára látogattak el. A konferenciák szervezésében a részvételi arányt tekintve a legjobb eredményt a Microsoft, az IBM, a HP-Compaq és a Novell érte el, a közép- és nagyvállalatok esetén is vezetik a toplistát. A középmezőnyben foglal helyet a Cisco, a SAP, az Oracle és a KFKI, míg a sort a Humansoft, a Montana, az Albacomp és a Synergon zárja.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.