Régen várt szolgáltatást vezetett be először a Lufthansa, majd kisvártatva a British Airways: néhány hete tízezer méter magasból is internetezhetnek és elektronikus levelet is küldhetnek az utasok egy-két kísérleti járaton. A tömeges elterjesztés a tavaszi hónapoktól kezdődik és folyamatosan bővül más járatokkal is.
A Lufthansa 418-as számú, Washingtonba közlekedő járata 2003. január 15-én jóval többet nyújtott utasainak, mint egyébként. Amikor a Boeing-747-400 "Sachsen-Anhalt" járat Frankfurtban a magasba emelkedett, világpremierre került sor, ami a globális légi közlekedésben új korszakot nyitott meg azzal, hogy - a FlyNet három hónapos kísérleti alkalmazása alatt - nagy sebességű szélessávú internet-hozzáférést biztosít.
A Lufthansa és a "Connexion by Boeing" közös, nagyszabású műszaki projektje 2001 júniusában indult. A német légitársaság az idén márciustól mind az 55 repülőtéri csarnokát ellátja WLAN internet-hozzáféréssel a Vodafone D2 együttműködésével. Az utasok így még átszállás közben is élvezhetik a modern és gyors kommunikációban rejlő előnyöket: internetkapcsolatot a fedélzeten és az átszállás ideje alatt.
Minden utas április 15-ig térítésmentesen használhatja a szolgáltatást a Frankfurt és Washington közötti járatokon. A FlyNet portál, amelyet a Tomorrow-Focus AG-vel együtt fejlesztettek ki, számos friss információt nyújt, beleértve a pénzügyekről, utazásról és életmódról szóló híreket csakúgy, mint a Lufthansa Miles & More-ral, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információit. A vállalat műholdon keresztül folyamatosan frissíti a legfontosabb híreket és a célállomás régiójának információit. A későbbiekben az internet-hozzáférés várhatóan 30 és 35 euró közötti összegbe fog kerülni járatonként.
A British Airways ugyancsak a Boeinggel kötött szerződést. A britek egy átfogó közvélemény-kutatást végeztek az új rendszer bevezetése előtt. A szigetországi légitársaság nemcsak a fedélzeti, de a hagyományos elektronikus szolgáltatási portfólióját is továbbfejlesztette. Megújult a British Airways nemzetközi honlapja és az egyes országok internetes megjelenése is. A cég internetes helyi oldalain az online helyfoglalási rendszer közvetlenül érhető el, és azon már szerepel a 2002 szeptemberében bejelentett díjszabásstruktúrában meghatározott legkedvezőbb ár is, amellyel a British Airways az olcsó légitársaságok egyik legfontosabb versenyelőnyére, az egyszerű, gyors és könnyen átlátható árképzésre igyekszik választ adni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.