BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

RFID: startpakk felhasználóknak

A rádiófrekvenciás azonosító- (RFID-) címkékkel működő termékazonosítási technológia elterjesztésére szánt 250 millió dolláros programjának részeként az IBM teljes szoftverkínálatot dob piacra. A cég szoftverüzletága által kifejlesztett indulócsomag segítségével a rádiós címkékről leolvasott adatok integrálhatók a meglévő, a megrendeléseket, szállításokat és raktárkészleteket kezelő vállalati szoftvercsomagokba. Az IBM nyomtatóeszköz-részlege pedig olyan nyomtatót dob piacra, amely egyaránt képes a hagyományos vonalkódos és a rádiófrekven-

ciás címke előállítására is.

A rádiófrekvenciás azonosítással a vállalatok éves szinten világszerte több milliárd dollárt takaríthatnak majd meg, mert lehetővé teszik a termékek pontos követését a gyártótól a raktárakon, nagykereskedőkön át az üzletekig, ezáltal pontosabbá, kényelmesebbé tehetik a szállítást. A rádiós címkék sokkal több adat tárolására képesek, mint a vonalkódok, és gyorsabban, emberi közreműködés nélkül lehet leolvasni őket. Az üzletben vásárló egyszerűen áttolja kocsiját egy megfelelő kapun, és a pénztárgépen megjelenik a fizetendő összeg. Ugyanígy, ha egy teherautó elhagyja a raktárt, a leolvasóból feldolgozhatók az egész rakomány adatai. Egy intelligens polc akár arra is képes, hogy jelezze, ha valamilyen termékből utánrendelésre van szükség: az RFID tehát mind a megrendelésben, mind a raktárkészlet-nyilvántartásban, mind a szállítólevelek kiállításában, mind pedig a vevőkiszolgálásban minőségi ugrást jelent az alkalmazók számára. (VG)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.