BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Robbanás előtt az online játékipar

Az interaktív szórakoztatóipar páratlan forgalomnövekedés előtt áll. Elemzők becslése szerint a hagyományos PC-, video- és hordozható játékok hardver- és szoftverforgalma 2009-re várhatóan meghaladja a 31,6 milliárd dollárt, az online játékpiacé pedig a 9,8 milliárdot. Mindezek együttesen 41,9 milliárd dollár bevételt jelenthetnek 2009-re az interaktív szórakoztatásból. Hagyományos médiabirodalmak is elkezdtek belépni erre a területre, a technológiai cégek közreműködése pedig nélkülözhetetlen az online játékok által megkövetelt számítástechnikai kapacitás és biztonság megvalósításához.

Az IBM a közelmúltban úgy döntött, a játékok fejlesztőit és gyártóit összehozza a médiaipar nemzetközi szakértőivel abból a célból, hogy teret adjon az online játékok bevezetését, menedzselését és terjesztését közvetlenül érintő kérdések megvitatásához. A cég minden negyedévben megrendezi majd a Virtual Game Event világméretű internetes konferenciát iparágvezető cégek fejlesztőinek, menedzsereinek közreműködésével. (www.ibm.com/vrm/gamesconference)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.