BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egykapus ügyintézés a Nexonnál

Egységes ügyfélkapcsolati igazgatóságot hozott létre a Nexon Kft. A termékekhez kötődő üzletágak eddig elkülönült ügyfélkapcsolati központjainak összevonásával létrejött új szervezeti egység célja az egykapus ügyintézés megvalósítása. A NEXON közel 3 000 partnerét érinti az átszervezés.

A humáninformatikai piacot vezető vállalat július 17-ével létrehozott ügyfélkapcsolati igazgatóságát Gátfalvi Tamás partnerkapcsolati igazgató irányítja.

A Nexon Kft. 1989-ben alakult. Legismertebb terméke a bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR a nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A közel 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.