BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Digitális trendek a CeBIT-en

A telematikai és navigációs rendszerek, a mobiltévézés lesz a digitális világ egyéb fejlesztései mellett a központban a jövő évi hannoveri CeBIT-en – hangzott el a rendezvény budapesti programelőzetes sajtótájékoztatóján. A világ legnagyobb infokommunikációs vásárát 2007-ben március 15–21. között rendezik a tavalyival nagyjából azonos számú, 6200 körüli kiállítóval, háromezer külföldi céggel, köztük olyan piacvezetőkkel mint az IBM, a Microsoft, a Samsung és az SAP. A legtöbb nem német kiállító Ázsiából: Kínából, Tajvanról és Dél-Koreából érkezett, de nem meglepő módon az Egyesült Államokból is sokan jelentkeztek.

A következő évi rendezvény partnerországa Oroszország lesz, onnan több mint száz kiállítót várnak Hannoverbe. Magyarországról várhatóan az ideihez hasonlóan 12-16 cég adja be jelentkezését, köztük az eseményen már rendszeres kiállítónak számító Kürt, a 77Elektronika, valamint a Balabit már jelezte részvételi szándékát. A hazai kereskedelemfejlesztési szervezet (ITDH) jövőre is az egyik leginkább támogatott magyar megjelenés közé sorolja a CeBIT-et, a közös standon 4-6 kezdő infokomvállalkozás mutatkozhat be – tájékoztatta lapunkat Benkő Judit, a rendezvényszervező Deutsche Messe AG hazai képviselet-vezetője.

A hannoveri szervezők, a technológiai változásokat figyelemmel kísérve, mindig újabb területeket állítanak a rendezvény középpontjába. Így többek között a már a bevezetőben említetteken kívül kiemelt helyet kap a digitális képalkotás, a digitális életstílus, a CRM-rendszerek. A vásárral egy időben zajlik majd az egészségügyi informatikára szakosodott TeleHealth konferencia is.

A rendezők legalább az idei látogatottság elérésére számítanak az összetett esemény idején. Ebben az évben 434 ezren keresték fel a kiállítást, közülük több mint százezren külföldről érkeztek. Az ez évi slágertéma az internetes telefonálási technológia, a VoIP volt. (VG)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.